Gazdasági vezető

Te vagy az, aki a számok mögött látja a stratégiát?
Ha egy dinamikus, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat gazdasági működését szeretnéd irányítani, ahol a döntéseid valóban számítanak, akkor itt a helyed!
A munkakör neve: Gazdasági vezető
Feladatok:
- A cégcsoport számviteli, adózási és pénzügyi feladatainak szervezése, szakmai irányítása és ellenőrzése
- A pénzügyi-, számviteli és kontrolling szakterületek vezetése (6-7 fő munkatárs)
- KSH jelentések összeállításának és beküldésének koordinálása
- A tulajdonosi döntéshozatalt támogató riportálási rendszer üzemeltetése
- A társaság eredményének folyamatos nyomon követése, javaslattétel a szükséges beavatkozásokra
- Kapcsolattartás a gazdasági területet támogató külső partnerekkel (könyvelés, könyvvizsgáló, adótanácsadó)
- A pénzügy-számviteli előírások, szabályozások változásainak folyamatos nyomon követése, és azok változásainak betartása, betartatása
- A számviteli politika és a gazdasági területhez tartozó szabályozások naprakészen tartása, működtetése
- A havi, negyedéves és éves zárások koordinálása
- Könyvvizsgálat előkészítése, a könyvvizsgálói tevékenységet végző partnerek támogatása
- A gazdasági részleg folyamatainak optimalizálása
- Szerződések adójogi szempontból történő véleményezése és ellenőrzése
- Belső pénzügyi nyilvántartások, analitikák és adatbázisok naprakészen tartásának felügyelete
Elvárások:
- Gazdasági irányú diploma
- Legalább 3 év releváns pozícióban szerzett vezetői tapasztalat
- Tapasztalat cégcsoport szintű gazdasági működtetésben, transzferárazásban, könyvvizsgálóval való együttműködésben
- Naprakész számviteli- és adózási ismeretek
- Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek
- Rendszerszemlélet és stratégiai gondolkodásmód
- Nagy teherbíró képesség
- Jó szervezői és problémamegoldó készség
- Heti 5 nap irodai jelenlét a cégcsoport pécsi székhelyén
Előnyt jelent:
- Német, horvát vagy angol nyelvtudás
- EU fióktelep gazdasági működésének felügyeletében szerzett tapasztalat
- Regisztrált mérlegképes könyvelői szakképesítés
- Dyntell integrált vállalatirányítási rendszer ismerete
- Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk:
- Céges autó
- Éves bónusz előre meghatározott célkitűzések alapján
- Költözés esetén munkáltatói támogatás biztosítása
- Élet- és balesetbiztosítás
- Cafeteria
- Cég által biztosított szakmai képzések
- Kihívást és szakmai kiteljesedést lehetővé tevő feladatok
- Hosszútávú munkalehetőség egy stabil háttérrel rendelkező magyar, családi tulajdonú, több országban tevékenykedő vállalkozásnál
- Megbízható, támogató és lendületes csapat
- Rendszeres csapatépítő programok
- Modern irodai környezet a cégcsoport pécsi központjában
- Mentorált betanulás
A Treszner Cégcsoport küldetése
Hazai piaci pozíciónk megtartása és erősítése mellett a nemzetközi jelenlétet akarjuk növelni.
A megvalósítás érdekében:
- piacvezető partnerekkel dolgozunk együtt, akik több országban jelen vannak
- munkavállalóinkat minőségi eszközökkel látjuk el
- munkatársainkat folyamatosan képezzük
- a nemzetközi trendeket folyamatosan elemezzük
- elismert szakértőkkel egyeztetünk
- a munkahelyi körülményeket nemzetközi szintre emeljük
- a csapategységet erősítjük

Nézz körbe nálunk!
További állásajánlatok

Pénzügyi asszisztens
Pécsi csapatunkba keresünk pénzügyi asszisztenst. Gyere, tarts velünk!

Németországi villanyszerelő
Az idén 30 éves jubileumát ünneplő villamos- és építőipari területen működő, köztiszteleteben álló,...

Karbantartó villanyszerelő
Az idén 30 éves jubileumát ünneplő Treszner Cégcsoport pécsi csapatába, hosszútávra karbantartó villanyszerelő...

Hálózati villanyszerelő
Az idén 30 éves jubileumát ünneplő villamos- és építőipari területen működő, megbízható Treszner...